25:e September 2016 min födelsedag

Vi åkte från Falkenberg strandbad på förmiddagen och Esbjörn föreslog att vi kunde åka till Ullared på vägen hem. Jag blev förvånad att han föreslog det, han som aldrig vill åka dit annars, men samtidigt blev jag glad. Klart jag ville åka dit! :) 


När vi varit där i några timmar tyckte han att det var dags att åka hem och att vi kunde ta vägen om huset bara för att titta så allt var i sin ordning "folk vet ju att det har varit till salu och stått tomt så vi kan väl bara åka förbi och titta så allt ser ok ut". Klart vi kunde göra det.
När vi kom fram såg jag att det stod massa bilar vid ladugården "varför står det massa bilar här"? "Ja varför det"? Vi parkerade vid ladugården och då såg jag att det hängde ballonger i trädet och då förstod jag att det var för att jag fyller år idag. Vi gick upp till baksidan och där stod det massa folk och överraskade mig. Esbjörn visste ju så klart om detta och det var därför han föreslog Ullared så att de skulle hinna förbereda innan vi kom hem. Det var väldigt kul att bli överraskad och att det var så många som kom för min skull.


Kommentarer